.

Kava štiti žene od moždanog udara

19.02.2009. 09:13, A.K. komentirajpošalji

Istraživanje provedeno na više od 80 tisuća žena u periodu od 20 godina pokazalo je kako dvije šalice kave dnevno štite žene od moždanog udara. Dakle, smjestite se i uživajte u mirisnom napitku

 
 
Foto: Thinkstock

Ovi podaci iznenadili su mnoge znanstvenike koji su pokušali odrediti koliko kava ima utjecaja na probleme sa zdravljem.  Dugoročna konzumacije kave nije povezana s moždanim udarom kod žena, upravo suprotno, dokazano je kako dvije šalice kave dnevno umanjuju rizik od udara.

Istraživanja su već pokazala kako konzumiranje kave pomaže kod gubitka pamćenja, bolesti jetre i kod nekih oblika raka.

Iako je istraživanje provedeno na ženama smatra se da ista stvar vrijedi i za muškarce. I dok stručnjaci nisu sigurni na koji način kava štiti organizam, vjeruju kako je to zbog antioksidansa koji se nalaze u napitku.

Ipak, kava se ne preporuča ljudima koji već imaju problema sa srcem i krvnim žilama već samo onima koji su zdravi.

Ranije provedena istraživanja su pokazala kako konzumiranje kave pomaže kod gubitka pamćenja, bolesti jetre i kod nekih oblika raka.

Istraživanje je provedeno na Madridskom sveučilištu, a okupilo je 83 tisuće žena čije su navike praćene 24 godine.

Ocijeni

4,0

4 glas(ova)

Komentari



Anketa

Doručak je za vas...